Thursday, March 20, 2014

BUSINESS PLANN

NORAZIHANI BINTI MOHD ROSLI 
19DPM13F1064

HELLO everybody ,, hari ini saya akan bercerita mengenai business plan yang saya and another 4 member iaitu , Hanisah Hani , Nazeera , Aimi Mursilah & Syahirah Amira .. Projek bagi business plan kami ialah :
JEng jeng jeng !!!


  • Buat beg pun memerlukan lappy tauu.. 
  • Kain yang digunakan ialah kain canvas dan alatan menjahit                
                     

  • Ini kain yang telah dijahit ..
  • Hasil bantuan dari Umie dan adik saya..

  • lukis dulu (tangan siapakah ?)
  • dah lukis , time untuk mewarna pulak ..
  • selesai juga melukis ni,, letih ..haha
  • siap ada hairdryer lagi ,,nak kering kan beg dengan cepat lah nih kiranya ..
  • ni baru hasil seni tangan by my brother ,, cantik x ??
  •  ni pulak hasil seni dari saya sendiri
  • hasil seni adik saya lagi lawa kan ? kemas lagii.. fine..
Saiz beg 30 cm & 20 cm
 hasil nya !! Kami yang hasilkan .. macam tak percaya pulak hasil tangan sendiri #berseni gak aku nihh !! hehe.. That Alll... 

Thanks !! Gomawoyo !! Terima KAsih .. jangan lupa beli ye ..hehe

okay ini budak2 yang menyibuk ...haha .. rindu mereka berdua (Nasrul and Hakim )

No comments:

Post a Comment